Info Clienți


Modalități de livrare

Comenzile se livrează în toată țara prin curier rapid. Momentan nu facem expediții prin Poșta Română. Termenul de livrare este de 24 de ore de la confirmarea telefonică a comenzii dar poate dura până la 48 de ore, în funcție de localitatea în care vă situați.

Costul pentru transport (inclusiv taxa ramburs) este de 20 lei, indiferent de localitate. Comenzile peste 200 de lei se livrează gratuit.

Comenzile plasate până la ora 16:00, de luni până vineri, vor fi expediate de noi în aceeași zi. Comenzile plasate în weekend sau în timpul sărbătorilor legale, vor fi expediate în următoarea zi lucrătoare. Termenul de livrare este de 24 de ore de la expediere dar poate dura până la 48 de ore, în funcție de localitatea în care vă situați.


Modalități de plată

Plata ramburs

Plata ramburs se face când coletul ajunge la destinație. Plătiți numerar curierului, când pachetul e la dumneavoastră acasă.

Ordin de plată

Plata se face în baza comenzii plasate iar livrarea după confirmarea plății în contul de mai jos:

Nume firmă: Argos Distribution SRL
Cont lei: RO20BTRLRONCRT0243220201
Banca: Banca Transilvania


Politica de returnare

Dacă nu sunteți 100% satisfăcut(ă) de comanda dumneavoastră, puteți pur și simplu să o returnați în termen de 30 zile de la data la care ați plasat-o. Costurile de retur sunt suportate de dumneavoastră. Produsele returnate trebuie să fie în ambalajele originale, cu toate etichetele atașate și să nu prezinte urme de deteriorare sau uzură.

SERVICII COMODO

Puteți returna o comandă prin serviciul de curierat contractat de noi, cel prin care vi s-a livrat comanda, contra unei taxe de numai 15 lei (TVA inclus). Vă rugăm să ne contactați dacă doriți să beneficiați de acest serviciu.

După ce vom primi și inspecta returul trimis de dumneavoastră (de obicei în max. 24 de ore de la recepție), vom autoriza rambursarea banilor în următoarele 1-3 zile lucrătoare (maxim 14 de zile calendaristice în cazuri excepționale). Dacă ați plătit cu numerar sau ramburs și dețineți un cont bancar, vom transfera în contul dumneavoastră contravaloarea comenzii returnate. Dacă ați plătit folosind cardul, vi se va returna contravaloarea comenzii înapoi pe card. Dacă nu dețineți un cont bancar și ați plătit ramburs, rambursarea banilor se va face prin mandat poștal.


Telefonul consumatorului - Infocons

021-9551 (linie telefonică cu tarif normal) - Se pot obține informații privind modalitatea de a adresa o sesizare sau reclamație în atenția Comisariatelor Județene pentru Protecția Consumatorilor.


Post your comment

Comodo.ro